Menu

Testimoni Collagen Plus Powder Shaklee

Saya pernah cuba suplemen kolagen yang dikatakan dari tumbuhan. Bila minum, terasa seperti minum kordial buah-buahan. Hampir setiap hari minum selama berbulan namun tetap tak dapat rasai apa-apa perubahan pada kulit mahupun perubahan lain.

Rupanya kolagen yang saya minum bukanlah kolagen sebenar. Ia mengandungi sedikit sahaja vitamin C yang baik untuk merangsang penghasilan kolagen. Bukanlah kolagen sebenar yang ada dalam setiap paket.

Itulah sebabnya tak ada kesan apa-apa walaupun minum berkaton-katon.

Suplemen Collagen Plus Powder Shaklee

Berbeza dengan Collagen Plus Powder Shaklee. Seawal 2 minggu saya dah dapat rasai perubahan pada kulit wajah. Selain itu yang paling ketara ialah rambut tak lagi gugur. Kalau tidak, penat suami kena vacum bilik setiap hari. Hari-hari boleh bergaduh sebab rambut tau.

Ramai juga pengguna yang sudah dapat rasai sendiri perubahan dan manfaat untuk kesihatan dengan pengambilan suplemen Collagen Plus Powder Shaklee. Ada yang pernah amalkan suplemen kolagen namun tidak beri apa-apa kesan.

Jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Jangan kerana kolagen lain di pasaran yang tak berkesan, kita tolak semua kolagen yang beri kesan.

Dengan suplemen kolagen yang berkepekatan tinggi serta saiz molekul yang kecil, ia akan mudahkan penyerapan dan mampu beri kesan terhadap kesihatan dalaman dan luaran.

Testimoni Collagen Plus Powder Shaklee

Ini antara testimoni daripada pengguna Collagen Plus Powder Shaklee. Antara mereka, ada yang rasai kesan seawal 7 hari. Kesan dan perubahan terhadap kesihatan bergantung kepada individu.

1. Parut Jerawat Semakin Pudar

Parut jerawat pudar
Parut jerawat pudar

2. Tona Kulit Sekata

Tona kulit semakin sekata
Eyebag dan lebam sekeliling mata berkurang
Kulit kusam tiada lagi
Bintik hitam semakin pudar

3. Masalah Rambut Gugur Selesai

Collagen bagus untuk rambut

4. Tiada Lagi Sakit Lutut

Collagen untuk sendi

5. Hubungan Suami Isteri Semakin Baik

Collagen perbaiki hubungan suami isteri

Pilih Collagen Plus Powder Shaklee

Mulakan pengambilan kolagen seawal yang mungkin untuk manfaat kesihatan berterusan. Pilih suplemen kolagen dari Shaklee yang terbukti dapat memberikan kesan.

Klik gambar untuk pembelian Collagen Plus Powder Shaklee

Nina Salleh | Empowering moms

vitamin malaysia

Nak Order Vitamin Shaklee

Pembayaran Boleh Dibuat ke Akaun RHB TBS Wellness (21209500108773) dan Whatsapp Resit Pembayaran Untuk Langkah Seterusnya

Leave a Reply

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Whatsapp Nina Salleh
%d bloggers like this: